Kirjaudu portaaliin.

Poikkeusjärjestelyt

Kerhohuone

Kerhohuone on avoinna seuraavasti:
MA: 17.30 ->
KE, TO: 17.00 ->
LA, SU: 12.00 ->

Isäntä on avaamassa ovia yleensä n. 2 tuntia aloitusajasta, ota tämä huomioon kun saavut paikalle. Pelata voi pidempäänkin. Soita isännälle että pääset alaovesta sisään. Kerhohuoneen isäntien yhteystiedot

Kategoriat (Jutut)

Juttuarkisto

Kerhohuoneen tapahtumia

Kerhohuonesunnuntai 3.10

Selvittiin hetkeksi, mutta peli ei ole vielä pelattu.

Kerholla oli jälleen mukavasti väkeä. Ensimmäiset olivat tulleet paikalle jo aamukahdeksalta, ansiokasta sunnuntaitoimintaa! Pienimuotoisen askartelun lisäksi muun muassa nähtiin kiivasta luolaston koluamista Descent pelin merkeissä ja WH 40k taistelu, missä kohtasivat tyranidit ja kultaiset space mariinit. Descent sessiosta tullee myöhemmin tarkempi raportti asianomaisilta, ohessa ensi makua kuvina keskeltä peliä. Lue täältä möhemmin lisää  selvisikö sankarimme luolastosta pelastaen kylän väen vai mitä heille kävikään?

Bookmark and Share

1 comment to Kerhohuonesunnuntai 3.10

  • avatar kalle

    Descent sessio oli aivan loistava. Tilanteet heilahteli, ja ennen lounasta (kello 15.00) tilanne näytti aika pahalta sankareille. Mutta sankarit pääsi vielä peliin hyvin mukaan. Kyläläisten pelastaminen ei ihan onnistunut, kymmenestä kyläläisestä taisi 2-4 pelastua, ja pormestarin tyttären söivät kaaoksen pedot… Kattoo ny, jaksaisinko tehdä pelistä tarkemman rapsan. Aika eeppisiä tilanteita nähtiin, mm melee tankki, jonka aseilla ei tappanut kärpästäkään, mistä masentuneena sankari heittelikin melkein pelkkiä huteja. Ja Undying lurkki ja taikuri, jotka seivasivat kuusi henkiinheräämisheittoa putkeen (vastaa 5+ heittoa, ja palauttaa mörön täysiin statteihin).

    Scenaario oli Descentmaiseen tapaan sankareille vaikea, ja sisälsi paljon asioita joita sankarit eivät vaan etukäteen tiedä, ja joiden tietämisestä olisi iso etu, eli uudelleen pelaamalla sankareilla olisi paljon paremmat mahdollisuudet. Tämänkin questin voittaminen heroilla vaatisi aika pahuksen tarkkaa ja täydellistä pelaamista. Ja vaikka nähtiinkin kovatasoinen ja osaava sankarijoukko, niin se viimeinen 10% puristuksen puuttuminen toi pahalle tyrmäysvoiton. Siltikin, pienellä paremmalla tuurilla ja yhden kovan treachery kortin puuttumisella (ylimääräinen aktivointi kolmelle mörölle sankareiden vuoron alussa) oikeassa paikassa peli olisi voinut heilahtaa toiseen suuntaan.

    Hauska pelata Descenttiä välillä ns melkein täysillä overloordina, kun ei ole alaikäisiä piestävänä. Toisaalta ipanoiden kanssa tuleekin pelattua useammin sankaria, joten mukava päästä taas oikeaan luonnerooliin.

    Kellon ympäri pelaaminen (sisältäen kentän asettelum, ja pakkojen pistämisen oikeaan järjestykseen) alkaa olla sen verran rankkaa, että varmaan pitää taas muutama kuukausi vetää henkeä. Taitaa olla aika siirtyä lännenpelien pelaamiseen, sisään ja ulos kahdessa tunnissa on aika mukava peliaika.

    Alkaisi taas himottaa kampanjan pelaaminen. Kampanjassahan kaikkia rooleja voi hyvin kierrättää, eli mikään pakko ei ole aina saman pelaajan olla OL, ja sankareita pelaamassa voi olla eri kerroilla eri henkilöitä.

You must be logged in to post a comment.