Kirjaudu portaaliin.

Poikkeusjärjestelyt

Kerhohuone

Kerhohuone on avoinna seuraavasti:
MA: 17.30 ->
KE, TO: 17.00 ->
LA, SU: 12.00 ->

Isäntä on avaamassa ovia yleensä n. 2 tuntia aloitusajasta, ota tämä huomioon kun saavut paikalle. Pelata voi pidempäänkin. Soita isännälle että pääset alaovesta sisään. Kerhohuoneen isäntien yhteystiedot

Kategoriat (Jutut)

Juttuarkisto

Eksentriset pelit

Rä-fä-fää!

Hajaantukaa! Täällä ei ole mitään nähtävää!

Markkanen vannoo kostoa Mr. H:lle, tuolle kolmasti kirotulle kielikellolle jonka kyseenalaiseksi ansioksi voi lukea loistavasti suunnitellun pankkikeikan mynkään menemisen. Pennilä joutui virkavallan haaviin ja kyytiin saadulla saalilla täytti hädin tuskin yhden koon verkkosukkahousut.

Onneksi alamaailman tietotoimisto tiesi kertoa Mr. H:n tulevista liikeneuvotteluista, joissa ei turhan tarkkaan noudateta toimistoaikoja. Nyt on aika laittaa piste Mr. H:n luihulle toiminnalle ja palauttaa rehellisten rikollisten kunnia!

Mutta mitä Pennilä on tehnyt? Ei kai Komisario Korhonen ole vain saanut miestä murrettua?

Auttaako uusin sääntöversio, Heist v0.13, selvittämään rikollisten välit lopullisesti? Sanooko kolmastoista kerta toden? Onko kenelläkään joulumieltä? Ovatko vain Wirallisesti Julkaistut(tm) pelit pelaamisen arvoisia? Tule selvittämään asia henkilökohtaisesti.

Kohtalon hetket keskiviikkona 4.12. klo 17.30 Noppa Cityn pahamaineisella teollisuusalueella, Prätkäkyttäpökätie 5.

Paikalla kaikki tarpeellinen, vain sinun nasevat kommenttisi puuttuvat.

P.S. Tämä on Heistin viimeinen testisessio toistaiseksi. Ensi vuoden puolella pelaamme samoissa merkeissä pienen juonellisen kampanjan.

cot-banner

Bookmark and Share

18 comments to Rä-fä-fää!

  • Mukana. Jos otan omat gansterit mukaan, niin saako niillä pelata, vaikka eivät olekaan “Wirallisia”?

  • avatar Sami K.

    Mr. H puhui valtavasta saaliista Tanssityttöjen Eläkerahastolla, mutta mitä ilmeisemmin Mr. H on itse kavaltanut rahat pois tytöiltä ajat sitten. Keikan kruunasi hyvin ajoitettu nimetön vihje poliisille. Tämä pitää kostaa!

  • Luvassa hieman erikoisempaa toimintaa… kai kaikilla on mukana pimeässä hohtavat nopat?

  • Herra H sanoo, Hähähää! :) Markkanen nieli lyijyä monessa muodossa!

    • avatar Sami K.

      Oikeasti Markkasen operaatio meni alkuunsa mönkään heti alussa ja jäivät asemiinsa, toisessa pelissä nähtiin, mitä tapahtuu, kun konnat kiltisti suorittavat tehtävää loppuun asti ja kuolevat aivan kuin Korhosen märässä unessa.

      Erittäin vaikea, mutta silti mielenkiintoinen skenu. Mutta tämän skenun suorittaja on kyllä melkoinen taituri, haluan mieluusti nähdä sen. Josko vedetään uusintaa joskus siten, että Mikko tai joku muu kokeilee hyökkääjän roolia?

      • On siinä varmaan vähän säätämisen varaa, mutta ei jäädä tuleen makaamaan.

        Näillä näkymin Heist jatkuu joulutauon jälkeen 15.1. alkavalla minikampanjalla.

        Välillä voi ehkä ottaa vielä pienen testipelin, jos jossain on sopiva kolo.

      • Heh, heh… ensimmäisessä (varsinaisessa pelissä) Markkasen jengi räjäytti hyökkäyksensä palasiksi omilla kranaareillaan, ja pakeni paikalta ja luovutti peli :-D. Toinen meni sitten ampumaharjoituksena poliisien Practical shotgun groupille. Mutta niinhän se on, skenu on huono, jos häviää :-D

        Niin, ja herra H sanookin, Salaam aleikum!

        • avatar Sami K.

          No no, eipäs piikitellä, vaikea =! huono. Ja kyllä se vähintäänkin oli, mutta joskushan ne vaikeat skenut ovat mielenkiintoisimpia, tarjoavat haasteen, jota voi yrittää monta kertaa.

          Siinä on vaan just tuo ongelma, että jos kaikki menee pipariksi alkuunsa, ja välittää niistä hahmoista ja tarinasta, niin niitä ei halua noin vain tapattaa. No toisen pelin pelasin täysin sumeilematta ja välittämättä mistään hahmoista vain 100% tehtävää tehden vaikka joka puolella vilisi vihuja ja lisää vain tulee, niin lopputulos oli arvattavan kaltainen.

          Sellaista se “kampanjapelaaminen” vain on, vaikka kampanja oli vain tarina tässä.

          • Musta se toinen peli oli oikeastaan aika tiukka. Molemmat kärsivät tappioita, mutta Markkanen sai 2/3 vastustajista nurin ja pääsi hipelöimään Mr. H:n takaluukkua.

            Sinivuokkojen saapuminen vain torpedoi exit -strategian…

            • Tiukka oli ja hyvä! Ja poliiseilla oli ilo lopettaa Markkasen maallinen vaellus karkeilla hauleilla :-D

              • avatar Sami K.

                Jep, juuri sen takia pelasinkin sen toisen pelin täysillä skenaariota suorittaen, välittämättä tarinasta, jotta näkisimme paremmin skenaarion vaikeuden. Mielestäni se idea tässä skenaariossa on hyvä. Mutta antaisin sinivuokkojen tulla ensimmäisten tappojen jälkeen fiksatulla tahdilla, tuo tahti, jossa jokainen tapettu respawnaa, on ärsyttävää, koska silloin ei kannata enää ampua vihollista muuta kuin reaktiona. Eikä meillä ole figuista pulaa.

                Markkanen palaa vielä (ja ei, ei zombina, Korhonen vaan on vakuuttunut päiväuniensa olleen totta. :)

                Mutta ensi kerralla pitää kyllä pelata Mr. H:takin, en tajunnut aluksi, ketä se tarkoitti, mutta nyt kun tiedän…

  • Ihan hauska skenario, eikä sitä kannata säätää, ennen kuin on pelattu uudelleen useammin. Tai no, voihan poliisien määrää vähän lisätä.

    • Ajattelin antaa hyökkääjille vaimennetut konepistoolit, niin päästään siitä aseiden kanssa sähläämisestä.

      Skenuissa on myös periaatteessa dynaaminen figumäärä — tämä taisi kuitenkin olla kahdelle pelaajalle vähän turhan iso.

      Mr. H:n kännykän vaikutusta pitää trimmata. Nyt se ei oikeastaan tehnyt mitään.

      Luulenpa myös virtaviivaistavani reaktiosysteemiä vielä vähän.

You must be logged in to post a comment.