Kirjaudu portaaliin.

Poikkeusjärjestelyt

Kerhohuone

Kerhohuone on avoinna seuraavasti:
MA: 17.30 ->
KE, TO: 17.00 ->
LA, SU: 12.00 ->

Isäntä on avaamassa ovia yleensä n. 2 tuntia aloitusajasta, ota tämä huomioon kun saavut paikalle. Pelata voi pidempäänkin. Soita isännälle että pääset alaovesta sisään. Kerhohuoneen isäntien yhteystiedot

Kategoriat (Jutut)

Juttuarkisto

Määrittelemäton

Jäsenkokous 11.9 keskiviikkona

kokousPidetään lakisääteinen jäsenkokous 11.9. kello 17.00 Kerhohuoneella Nahkahousuntie 5, Lauttasaari.

Hallituksen esittämä asialista kokoukseen :

  1. Kokouksen avaus ja laillisuuden toteaminen
  2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, ääntenlaskijoiden ja pöytäkirjan tarkastaejien valinta
  3. Kokouksen esityslistan hyväksyminen työjärjestykseksi
  4. Valitaan tilintarkastajat (+varajäsen).
  5. Käsitellään edellisen toimintakauden tärkeimmät tapahtumat ja vuoden 2013 – 2014 suunnitelmat
  6. Hyväksytään edellisen toimintakauden tilinpäätös ja kuluvan kauden talousarvio (Tero Särkijärvi esittelee)
  7. Yhdistyksen vuosikokous myöntää hallitukselle vastuuvapauden edellisen kauden taloudenhoidosta, jos taloutta on hoidettu oikein. Jos vuosikokouksessa ei ole mukana kuin hallituksen/johtokunnan jäseniä, he voivat myöntää itselleen vastuuvapauden, jos yhdistyksen toiminnantarkastajat/tilintarkastajat ovat sitä suosittaneet.
  8. Päätetään alustavasti jäsenmaksuista (kerhohuoneen maksu) keväälle 2014.
  9. Hallituksen kokoonpanon tarkistaminen
  10. Muut käsiteltäväksi pyydetyt asiat.

Jos tulee jotain asioita mitä haluatte asialistalle, laittakaa emailia osoitteeseen : nopat-campaign@hotmail.fi

Kokouksen muistio : Muistio jasenkokouksesta 11_9_2013

Bookmark and Share

17 comments to Jäsenkokous 11.9 keskiviikkona

  • avatar Teemu

    Pientä hifistelyä, mutta kokouksen asialistan alussa kuuluisi olla

    1. Kokouksen avaus ja laillisuuden toteaminen
    2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, ääntenlaskijoiden ja pöytäkirjan tarkastaejien valinta
    3. Kokouksen esityslistan hyväksyminen työjärjestykseksi

    • avatar kalle

      Kiitos korjauksista :) Pitää taas joku päivä kuukletella miten näitä virallisia paltsuja pitää yhdistyksissä oikein hoitaa.

  • avatar kalle

    Tänne voisi jo valmiiksi ilmoittautua hallitustehtäviin kiinnostuneet.

    Kuluneen vuoden aikana hallituksen toiminta on ollut käytännössä nolla. Otetaan seuraavalle vuodelle parempaa asennetta, jotta saadaan homma toimimaan. Hallituksen jäsenillä pitäisi olla yksi tavoite : Saadaan pidettyä homma plussalla tai nollilla, eli toiminta kattaa vuokran. Tuloja on tiivistäen nämä :

    – Jäsenmaksut, tärkein asia.
    – Turnaustuotot
    – Kanttiini
    – Muu

    Jäsenten määrään vaikuttanee eniten säännölliset peli-illat sekä turnausten hinta ja houkuttelevuus.

    Hallitukseen kaipaisin siis henkilöitä, jotka ottavat vastuuta jonkun pelisysteemin osalta jäsenmäärästä ja turnaustuotoista.

    Siis, vastuullinen henkilö näihin pelisysteemeihin tarvitaan mun mielestä hallitukseen :

    – Masiina, tällä hetkellä ja toivottavasti jatkossakin Tero S. Henri ja moni muukin aktiivinen
    – 40k, tällä hetkellä Tuomas H. Myös Tommi M. ollut aktiivinen.
    – Faba, Minä, Myös Joonas K. on ollut aktiivinen
    – Flames, Risto, muitakin aktiiveja on runsaasti
    – Muut häröpelit, Juha, Mikko, Mika, Teemu, Samit K ja A ainakin.
    – Onko jotain vielä ? Historic, lautapelit, …, …

    Näistä haluaisin halitukseen profit/loss -vastuullisen henkilön, jolle annetaan jäsenmäärä ja liikevaihtotavoite seuraavalle tilikaudelle. Ja hymiö perään :) Mut kuitenkin. Ja vastuulla siis huolehtia, että ko pelisysteemeissä pelipäivät ja tapahtumat pyörii. Hallituksen kokouksessa pääasiassa varmistetaan, että isännyydet on kunnossa ja olemassa, ja tapahtumia kertsille tulossa. Samalla voitaisiin katsoa, mihin säädetään kerhohuoneen tapahtumien hinta per päivä, jotta se on linjassa jäsenmaksun kanssa, ja houkuttelee liittymään, muttei karkoita satunnaisia turnauskävijöitä.

    Lisäksi, jos jollain on eriyistä intoa kehittää kerhon jäsenetuja, mahdollisia sponsoriyhteistyötä tms, niin tervetuloa mukaan.

    • Jatkamme edelleen Mikon kanssa eksentristen keskiviikkojen junailua, ja sitten Teemua ja muut varmaan organisoivat näihin keskiviikkoihin myös erikoisempaa peliaohjelmaa. Näissähän tuo turnaus-skene on vähän niin ja näin, ja tuotot jäävät ei-aineeliselle puolelle. Mutta pitäiskö mun periä osallistumismaksu kohta alkavasta FoF -kampanjasta kerhon kassaan? :-D olis kai eka kerta?

      • avatar kalle

        jos on ei-jäseniä osallistumassa, niin toki pitää olla maksua. Vuokra ei maksa itse itseään.

        • Joo peritään maksuja, jos ei-jäseniä ilmaantuu peleihin, tähän asti on menty sisäpiiriläisillä.

          • Tähän tangentilla sivuten: On ollut hieman mielessä järjestää vähän isompia eksentrisiä tapahtumia viikonloppuisin. 2-3 kertaa vuodessa tjsp. Niitä voisi puffata muuallakin, jolloin teoriassa voisi olla ulkopuolisiakin osallistujia.

            Minun mielestäni ensisijainen tavoite on kuitenkin saada ihmisiä liittymään. Jos sitten on jotain satunnaisia “yksi turnaus vuodessa” -tyyppejä, niiltä voi ruveta rokottamaan pääsymaksua.

            • avatar kalle

              Jäsenyys on ilman muuta se ykköstavoite, ja kaiken toiminnan järjestäminen kertsillä erittäin arvokasta. Ja jäsenistähän iso osa osallistuu hyvin monenlaisiin juttuihin, ancientteihin, sagaan, fabaan, 40k:hon, flamesiin, askarteluun, eksentrisyyksiin yms. Mutta jäsenmaksua on kivempi maksaa, kun sillä ‘kuittaa’ niiden muuten maksullisten tapahtumien hinnan, saa jäsenalennusta yms yms.

              Mun mielestä kertsillä pitäisi olla joka viikonloppu vähintään jompanakumpana päivänä joku turnauksen kaltainen tapahtuma. Tai pienempiä juttuja vaikka kaksikin rinnakkain.Eihän noista koko tilaa vie kuitenkaan kuin noi isoimmat pelit, eli 40k, faba ja masiina. Ehkä flames. Eli muutakin sinne rinnalle mahtuu.

            • Tuosta on Dolmotin kanssa Sotussa jo keskustelu avattukin, jossa pohdimme juuri tuota, ajatuksena olisi toteuttaa Eksentristen pelien kesätapahtuman vastinpari vaikka Noppakerholla.

              Eli eksentrisiä pelejä viikonloppu, minitapahtumana.

  • avatar Antti Lahtela

    Lisätään tänne perään vielä, kun en pääse keskiviikkona paikalle, että tarkoitus on edelleen jatkaa Mikan varahenkilönä maanantain kerhoisäntänä. Kun oveen tuli uusi lappu, niin numeroni jäi siitä uupumaan.

    • avatar kalle

      Sun yhteystietoja ei ollu jossain tän sivun yhteystiedoissa, mistä noi poimin. Päivitetän. Näyttää muutenkin olevan tällä sivustolla eri päivien isäntien yhteystietoja vähän miten sattuu, eli ei ole ajantasalla muutenkaan. Fixaillaan…

      • avatar Antti Lahtela

        Ainakin tuolta Kerhoillat-sivun takaa löytyy yhteystietoni, sieltä ne voi poimia tarvittaessa :)

        • avatar kalle

          Joo, päivittelin jo sinne ja tänne, näitä yhteystietoja on täällä sivustolla ihan liian moneen kertaan :) Kävin muuten ohi ajaessa heittämässä kertsin ovellekin uuden lapun, missä on pelitilan puhelimen numerokin nyt vähän siistimmin.

  • avatar kalle

    Pistän pöytäkirjan jakoon, jahka saan sen viimeisteltyä.

    Pääpiirteissään päätettiin seuraavaa :
    Tapio vaati päästä eroon pitkästä, ja raskaasta Puheenjohtajan pestistään, joten vaihdettiin Tapsan kanssa paikkoja, ja hän siirtyi VPJ:ksi.

    Hallituksen kokoonpano : Kalle Mannonen PJ, Tapio Talvisalo VPJ, Tero Särkijärvi Rahastonhoitaja ja Mikko Kurki-Suonio jäsen.

    Kerhon jäsenmaksut ja arvioidut muut tuotot eivät tällä hetkellä aivan kata toiminnan kuluja, joten päätettiin järjestää isompi useamman pelisysteemin tapahtuma alkuvuoteen 2014 (alustavasti 1-2.2.2014), mikäli vaan tilat löytyvät. Kerholla on sen verran kassaa, ettei mitään välitöntä hätää ole, mutta noin keskimäärin homman pitäisi pyöriä +/- nollilla.

    Tuon toteutumisesta riippuen hallitus tulee arvioimaan ensi vuodelle joko jäsenmaksun korotusta tai pienestä pelitilasta luopumista, taikka mikäli tolla tapahtumalla saadaan kassa kuntoon, niin jatketaan entisellään.

    Lisäksi : Johannes otti hoitaakseen, luultavasti Jussin kanssa pelipäivän Flamesille tiistaille.

  • Onnittelut uusille valituille ja menestystä jatkaville, me aktiivit tuemme hallitusta kukin positioistamme!

  • avatar kalle

    Jäsenkokouksen muistio lisätty tonne sivulle. Pöytäkirjan tarkastajat voi vilkasta ja kommentoida jos jotain tuli kirjattua epätarkasti.

You must be logged in to post a comment.