Kirjaudu portaaliin.

Poikkeusjärjestelyt

Kerhohuone

Kerhohuone on avoinna seuraavasti:
MA: 17.30 ->
KE, TO: 17.00 ->
LA, SU: 12.00 ->

Isäntä on avaamassa ovia yleensä n. 2 tuntia aloitusajasta, ota tämä huomioon kun saavut paikalle. Pelata voi pidempäänkin. Soita isännälle että pääset alaovesta sisään. Kerhohuoneen isäntien yhteystiedot

Kategoriat (Jutut)

Juttuarkisto

Eksentriset pelit

Kylmä Tuuli Nousee

Parahin Cosette!

Kunniakas sotaretki kuuluu jokaisen keiju-uroon velvollisuuksiin, ja rakas keisarimme on tehnyt töitä väsymättä tämän mahdollistamiseksi. Olemme kohdanneet Wheeling-Turnin raakalaismaiset örkit pelastaessamme Catalucian orpoja ja leskiä, olemme panneet Ostarian hurtille luun kurkkuun ja kaataneet maahan Finkelsteinin kääpiöiden inhan ohraliemen.

Nyt viimeksi olemme marssineet vapauttamaan Noitamaan Star Wraith Aleksanterin ikeestä, mutta pian on
kotiinpaluun aika. Nautimme tänään illallista Lady Wintermoren kartanossa täällä Moskvan liepeillä ja aamulla marssimme kotia kohti!

Rakkaudella,
Jean

Lukematon määrä peninkulmia Armoricaan, välissä jäinen aro ja takana zombikasakat, aavehusaarit ja ihmissusijääkärit KGB:n velhoja unohtamatta. Mutta mikä pahinta, croissantit ovat jäässä! Kuinka voi keiju selvitä tästä koitoksesta kunnialla?

Hyytävä seikkailu alkaa 11.6. klo 1730. Paikalla kaikki tarpeellinen. Tule, näe ja kuole…

cot-banner

Bookmark and Share

7 comments to Kylmä Tuuli Nousee

  • Huom! Ovien avaaja on paikalla tänään 11.6. aikaisintaan 17.15!

  • avatar Sami K.

    Nyt tuo systeemi oli sen verran hyvä, että mietin kyllä LOTRia tuolla moottorilla! Hyvää eroa tulisi tyyppien välille tällä + on tarpeeksi nopea ja helppo pelata. Pientä lisäsäätöä toki on mielessä: jos on hirveät laumat vihuja (16+) niin olisi hyvä jakaa ne eri “squadeihin” jossa tuplafail päättää vain kyseisen squadin toiminnan, ei koko laumaa. Tai toinen idea: tuplat päättävät toiminnan kaikilta omalta puolella olevilta, jotka esim. 12″ säteellä, ei koko kentältä (silloin ei tarvitse eri squadeja miettiä).

    Hmm, ja selkeästi näkee että johtajat antaisivat tässä tietyllä säteellä quality-heittoon bonus +1 (jos esim olisi jotain quality 5 gobboja) ja äärimmäisissä tapauksissa (goblin king? Theoden?) +2.

    Ja edelleen, jos moraali alkaa murenemaan niin penaltyjä qualityyn jne. Kaikkea siistiä voisi tehdä. Pitääpä testailla kesällä!

  • Tässä eilisillan tapahtumat Pravdan puolueettomana raporttina:

    http://www.smallcuts.net/comics/comic.jsp?id=wintermore-1

    Isompien joukkojen käsittelyyn auttaa johtajat, joita ei eilen ollut käytössä. Moraalisäännötkin on olemassa.

    Mutta näin lähtökohtaisesti ei sun ole tarkoituskaan saada aina kaikkea tehtyä. Pitää keskittyä tärkeimpiin hommiin.

    Soveltuu myös paremmin monelle pelaajalle, kun omaa vuoroa ei tarvitse odottaa loputtomiin.

    Ensi viikolla jatkamme Moskovan tiellä, zombikasakat ja ihmissusijääkärit kintereillä…

  • avatar Sami K.

    Peli oli hyvä, mutta jatkossa, jos on selkeää että toinen pelaaja ei tiedä skenun meininkiä, niin siitä kannattanee mainita. Tuossa oli se, että pitää blokata neidin juoksu yläkertaan. Jos ei sitä tee, niin voivat yhdessä mennä tappamaan sen Jeanin vuorolla 3. Käytännössä siis luulin, että minun pitää mennä ne blipit paljastamaan.

    Eli skenuun tuo selkeä tieto, lisäksi vahvistuksista tieto, että ovat loppumattomia, mutta jos ei 4+ paremmaksi menisi tulo, ja rando-kohdasta aina (ettei voi esim. portille tehdä massiivista rintamaa triviaalisti), niin tulee hyvä.

    • Sulla oli tehtävä kyllä tiedossa. Itse päätit juosta karkuun ja jättää pojan oman onnensa nojaan.

      Ei kaikkea voi tietää, yllätykset ovat elämän suola ;)

      • avatar Sami K.

        Siinä paljoa kysellä kun kaikki joukot talosta kuolevat yhtä palvelijaa vastaan…

        Suolaa se tosiaan onkin, haavoihin, mutta jos tarkoitus skenupelaamisessa on että skenun mekaniikka, aikapaine, tavoitteet on tarkoitus olla toiselta piilossa, silloin kannattaa suunnitella se selkeästi yhdelle tietylle osapuolelle pelattavaksi – siis tässä tapauksessa Elffeille, hämää vaan miten tuossa olisi tuolla toisella puolella samalla tiedolla voinut pelata (ei olisi tiennyt mennä yläkertaan aktivoimaan + tappamaan vaan dudet jne.).

        Mutta ihan sama, jatkossa vaan pitää syventyä ja miettiä skenun perusidea ja alkutaktiikat kunnolla eikä vain alkaa heittämään noppaa miettimättä – näinhän sen pitää oikeassa elämässäkin olla, että arviointi ja suunnitelma on syytä olla.

You must be logged in to post a comment.